Semester!

Jag har inte semester nu - min börjar 9/8 - men vi har bokat en resa! :D Så på semestern sticker vi en vecka till Cypern för sol, bad, slapp och god mat! :D Behöver det nämnas att jag längtar? :D

Har haft fläder saft på tillverkning som var klar idag. Har fyllt x antal flaskor och nu hoppas jag bara den är god :D Gillar inte sådan själv, så Martin får bli testpilot.

Nu skall jag åka till vårdcentralen och se om jag kan få ett läkarintyg för mina fötter. Har obefintlig hålfot och behöver förnya mina inlägg, men jobbet betalar bara om jag har läkarintyg. YAY! Massa extra jobb för mig, antagligen med deras förhoppning om att det skall vara för jobbigt så att jag inte gör det ;D Tji fick dom! :D

Längtar till nästa veckas tävling - allt känns så bra, så det måste gå super! :D Se upp Glommen! ;D

Yadayada.
dagbok | |
#1 - - Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D:

jag kör en "bloggtävling" och det hade varit kul om du ville delta :D

#2 - - Lamia - Hästsport:

Vi har funderat på det, men sen kom vi på - hur ska vi veta vem som gjort något bra eller hjälpt någon annan? :O haha

#3 - - Therese Jensen:

Följa varandra i bloglovin ? :)

#4 - - Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D:

Hejsan :D

Jag kör veckans läsare på bloggen och det hade varit kul om du ville vara med :) Läs mer här: http://satilaryttaren.blogg.se/2010/july/veckans-lasare-d.html

#5 - - Rebecca:

Tävling i bloggen! Var gärna med :) http://minchrissan.blogg.se/2010/july/vinn-handskar.html

Upp